Én és az EBR

2010.02.20. 21:48

Hosszas huza-vona egy kis vámolás után végre átvehettem az EBR-em. Nos elsőre nagyon örültem... aztán szembesültem Kína erejével.

Nem kell félreérteni, a használt anyagok, és a kivitelezés elég jók, de az a bizonyos extra hiányzott belőle.

Úgyhogy ripityára szedtem. Minden fém alkatrészt (a grip-eken kívül minden) szépen lesorjáztam, megreszeltem, majd újrafestettem.

Voltak még gondok az elülső célgömbbel, avagy a bunny sight-tal, ami kb 30°-kal balra dőlt. Ezt a csőbe új vezetővájat flexelésével korrigáltam.

Volak adagolási problémái a kicsikének, az első lőszer kiadása után kettőt adagolt be, hallani lehetett, ahog y összeütközik a kettő és egyszerre csapódnak be a a céltárgyba. Először a hopra gyanakodtam , de kiderült, hogy mechanikus a probléma. A megfelelő fogaskerékre egy delayert helyeztem, késleltetve a bb etetést. Adagolási probléma megoldva.

 

A külcsíny után jöhetett a belső:

mechanikusan:

  1. Element 6mm-es olajos csapágyszett
  2. Element 300% torque gear szett (fogaskerekek)
  3. Element csapágyazott rugóvezető Ver. 7
  4. Element csapágyazott dugyattyúfej Ver. 2/3
  5. Guarder megerősített polikarbonát dugattyú ver. 2/3
  6. Element cilincerfej Ver. 7
  7. Vanaras 135-ös rugó
  8. Hornbil Ver 2/3 high torque motor
  9. Element delayer
  10. element hézagolókészlet

elektronikusan:

  1. MOSFET panel beépítése (egyedi, elektromérnök ismerős tervezte)
  2. szilikonkábelek beszerelése
  3. Firefox 1350mAh 11,1V-os, 12C-s LiPo akkumlátor konvertálva nuncsaku formára

a pontosság érdekében:

  1. Vanaras 6,03mm-es precíziós cső
  2. Walter red dot

 

Az EBR-rel kapcsolatos végső konklúzióm:

Aki megszállott és szeret forrasztani, festeni, fúrni-faragni, annak nagyszerű vétel. Azok, akik nem rendelkeznek sem idővel, sem megfelelő türelemmel, azoknak nem ajánlom egy ilyen beszerzését.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://4funairsoft.blog.hu/api/trackback/id/tr601776879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása