A térdvédő paradoxon

2009.11.06. 01:43

Előzetesben egy feladvány. Mi a hiba(többek között) a képen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Segítek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A térdvédő paradoxon a következő: Az ember párszor lehorzsolja, beüti, lerúgja a sajár térdét, amit hamar megun. Elhatározza, hogy okosan vesz egy térdvédőt. De a drága pénzért megvásárolt térdvédő kényelmetlen, így hát gyorsan leszokik a használatáról. Tehát van, de nincs.

Ez a probléma orvosolható. Jómagam 3000Ft-ért vettem egy pár térdvédőt. 500Ft-ért 2m széles fekete gumiszalagot. Kifejtettem a gyári szalagot. leszedtem róla a tépőzárat, amit fölapplikáltam a gumiszallagra, amit pedig a térdvédőhöz varrtam.

A térdvédőm lecsúszik!

Ne ess pánikba!, mondja a Galaxis Utikalaúz, tehát gondolkodjunk. Kimaradt úgy 30cm gumiszallag. Ha varrunk belőle egy hurkot a nadrág hátsó térdhajtlatába a felső gumiszallag kívnánatos magasságában, majd azon átfűzzük a szallagot, mint egy övet, akkor soha nem fog lecsúszni még futás közben sem a mostmár kényelmes térdvédőnk.

Le is rajzoltam:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://4funairsoft.blog.hu/api/trackback/id/tr761504004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása